
Sverige bygger barnfängelser. För att fängsla barn.
Regeringen tycker 13 år är en lagom ålder för barn att få sina liv förstörda.
Oppositionen tycker 14 år.
Det politiska läget är ett sadistiskt skämt.
Inga barn ska vara i fängelse!
Höj gränsen för fängelsestraff till 18 år.